Followers

tisdag 27 augusti 2013

Montag

Första "riktiga" skolveckan inledd! Mina måndagar är helt fantastiska med endast två lektioner - internationella relationer samt filosofi. Båda väldigt roliga faktiskt :D

Direkt efter skolan drog jag iväg till sjukan och lade om brännskadan min. De rekommenderade att regelbundet äta värktabletter samt vara noga med att ta en typ 30-45 minuter innan jag går dit så att jag slipper den hemska smärtan när de lägger om. Ska dit varje dag nu till veckan. Det är tydligen en stor brännskada, men tack och lov inte så djup. Sköterskan sa att tyvärr var ärrbildning nästan oundvikligt.. Blö. SKa kika upp försäkringar och så, kan hända att det täcker. 

I morgon ska jag fylla tårtan till mammas födelsedag. Det är typ.. otroligt ovanligt att vi firar med tårta, men jag behöver övningen! Ska göra egen vaniljkräm bland annat, köpt vaniljstång idag - så roligt det ska bli!


-Glömde posta den här igår, så ni får den tidigt på tisdagen hahah-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar