Followers

söndag 23 juni 2013

Tjo

Livet.. flyter på. Idag åkte jag hem från faster, åkte iväg redan vid nio på morgonen så fick kliva upp rätt så tidigt. Eller ja, tidigt om man inte somnar förrän efter två i alla fall.. Det är lite jobbigt det här med tiden. Igår åt jag ju två kvällsfika kan man säga, först en skål med godis vid nio och sedan en jordgubbssmoothie och en halv burk keso (datumet höll på att gå ut) vid 12-1 på natten. Frukost åt jag sedan vid åtta... Men i vanliga fall om jag somnar vid två så vill jag inte kliva upp förrän vid elva, och då har man ju liksom sovit över frukosten.. Brukar äta det ändå vid den tiden och sedan äta lunch vid två eller nått. Man äter ju extra på kvällen när man är vaken så sent, så det jämnar nog ut sig. I morgon ska jag väga mig innan frukosten, så jag är säker på att jag inte går ned i vikt. Spännande!

Det blir lite glest mellan uppdateringarna här av helt naturliga anledningar - jag har mycket att göra OCH har lyckats släppa en hel del fokus från ätstörningen.

Idag fyllde syster Moa år, så massa grattis till dig! Vi har inte firat med någon tårta eller så (men kanelbullar, tack Lina!)) då typ ingen vill ha tårta och vi har ätit en massa liknande (cheesecake, morotskaka, chokladkakor,glass, godis...) de senaste dagarna så sötsuget är väl inte på topp.

Längtar en himla massa till på onsdag! Då far jag iväg i Uppsala där jag har massor med dagar att spendera på stan. Jag älskar att gå i affärer, även om jag inte shoppar mycket alls. Tjoho! Sen blir det Harry Potter-konvent med maskerad och massa annat roligt.

Nä nu ska jag måla naglarna. Röda ska de bli, lite av min signaturfärg..

1 kommentar:

  1. Måste tipsa dig om en bok. Så himla bra, du MÅSTE läsa den! Den heter Mattilåtet och är skriven av någon som heter Gisela-något. Verkligen till stor hjälp, kan inte lägga den ifrån mig!

    SvaraRadera