Followers

söndag 9 juni 2013

Nionde juni

Söndag! Det betyder att... att... att.. jag går in i sista skolveckan för denna termin! För tvåan på gymnasiet. Nästa gång jag börjar skolan, ja minsann, då ska jag gå mitt allra sista år på.. vad ska man säga, grundutbildningen. För grundskolan är det ju inte, det var upp till nian. Nåväl! Speciellt är det i alla fall. Tihi.

Idag ska jag förhoppningsvis göra bort en av mina rester i fysik. Uppsatsen ska jag försöka med, jag tror att jag kan göra klart den idag om jag jobbar effektivt. Det brukar vara så att det tar emot mest att börja plugga, de första tre minuterna, sen flyter det på och vips har det gått en halvtimme eller två.

Igår slog jag rekordet i rubiks kub! Mitt rekord alltså. Låg på 2 minuter och 5 sekunder, tog alltså mitt rekord med drygt 20 sekunder. Hade tänkt klå det idag. Jag tror att det har hjälpt att lösa kuben sjukt många gånger utan att ta tid, det går liksom bättre om man inte stressar sig igenom den. För gör jag ett misstag, ja, då är tiden körd.. Nååååväl. Nu ska jag sminka mig klart, klä på mig och hitta på något. Jag kommer kanske publicera ett inlägg om några timmar, om ätstörningen.

Trevlig söndag allihopa :) Hoppas ni har bättre väder än vad det är här.. mulet och 12 grader. Ugh.

Min pizza igår! Tomatsås, ost, ananas, banan, curry, skinka och oliver.
Men, gårdagens bästa var inte enligt mig pizzan, utan melliset! Mjukglass med tuttifruttikulor.. och extra tuttifruttiströssel. Allt åts upp, minsta lilla tuttifruttikula..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar