Followers

fredag 24 maj 2013

Test-nörd

Hon är framme igen.. testnörden. Eller Tua som hon också heter! Tjoho!

http://www.mytrueage.com/the-true-age-test/

Tog reda på hur gammal jag var, egentligen. 16 blev det.



Konstaterade att jag var en "achiever"... Ett ganska bra test, tror jag faktiskt!


Kollade upp lite mera om den här personlighetstypen.. yrken:
Teacher
Newscaster
Real Estate Agent
Publicist
Talent Agent
Investment Banker
Journalist/Reporter/Reporter
Literary Agent


Journalist! Yay! :D Tror däremot att det finns "två" jag. Ett som är osäkert och veligt, ett annat som är mera säker... EHeh.

http://www.oprah.com/money/Whats-Holding-You-Back_1
What's holding you back? Tja,... Ett ganska bra test tycker jag, tror att det stämmer överens rätt så bra.. hmm.




Så, det är jag. En attentionwhore på 16 bast som är rädd för att misslyckas? Hahahhaah! Yay. Eller kan man tänka så här; En ambitiös tjej som verkar yngre än vad hon är (list!) och som har sunt förnuft gällande vad hon kan prestera. Eh.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar