Followers

tisdag 14 maj 2013

Svar på kommentar "Ondskefulla syster"


Mosse har kommenterat inlägget "På Väg Till Prov": 
Du har en ganska ond syster verkar det som.... 

Svar: Ja usch ja, hon är hemskt ondskefull! Håller sin stackars lillasyster vaken om nätterna.. men lillasystern i fråga förväntar sig någon form av gottgörelse; hon slutar klockan ett och kommer att vara HEMSKT fikasugen då! Bara så att Mosse vet..


S har kommenterat inlägget "På Väg Till Prov": 
Varför tvättar hon mitt i natten hehe? =D 

Svar: Hahahha jadu! Vi har lite olika syn på dygnet antar jag - hon gick ut gymnasiet förra året och jobbar delvis. Sen har hon aldrig riktigt brytt sig om att det är mitt i natten (sömn, vad är det?) och eftersom vi egentligen har ett stort hos skulle det inte vara något problem, om jag nu inte fått för mig att ta över två rum varav den ena egentligen är gästrum och kopplad till tvättstugan. Så jag får nog skylla mig själv! :D 

Provet gick bra i alla fall! Tror jag... ibland tappar man ju bort sig totalt på hörförståelsen, men denna gång följde jag med till den allra största delen i alla fall. Jag gick till och med iväg från läsförståelse en halvtimma innan tiden var ute.. jag hade gått igenom provet två gånger och magen ville ha lunch. Så det fick den! Muhahaha! Det går inte att göra något åt nu och säkert dög provet ändå mer än väl. Nu ska jag dricka upp mitt chaite, äta mina pepparkakor, gå iväg till sista lektionen och sedan blir det fikaaaaaaaaaa :D

1 kommentar:

  1. måste fråga om din mage någonsin stökade under din behandling, liksom vid något tillfälle, när du började äta ordentligt igen? jag har så HIMLANS svårt att tro att jag skulle vara både laktos o glutenkänslig (gud gud gud vad trist de vore)... jag var inte det som normalviktig direkt, eller innan jag började krångla med maten o så =/ kramis!!

    SvaraRadera