Followers

torsdag 23 maj 2013

Listans antal har negativ derivata

Prov i fysik (kärnfysik)
Prov i fysik (elektricitet)
Fysikuppsats
Fysiklabbrapport
Nationella muntligt i matematik 
Nationella skriftligt i matematik
Debatt på engelska
Samhällsuppsats
Samhällsfrågor
Religionsuppsats
Religionsprov
Argumenterande tal
Argumenterande text
Orientering (idrott)


Idag fick jag orienteringen och religionsprovet bortgjort. Nu tänker jag ta bort allt struket så att min lista minskar.. till..


Prov i fysik (elektricitet)
Fysikuppsats
Fysiklabbrapport
Nationella skriftligt i matematik
Debatt på engelska
Samhällsfrågor
Religionsuppsats
Argumenterande tal

Whiiho! Jag började på fysikuppsatsen igår och den verkar inte så värst svår, förhoppningsvis blir jag klar med den till helgen. Samhällsfrågorna är så gott som klara. I morgon är det nationella i matematik (uuuuh) så det blir nästa anhalt. Jag vill att denna lista ska försvinna. Just nu är fyra av dessa saker rester, alltså sådant som jag redan borde ha gjort och det skaver i mitt lilla pluggis-hjärta. 

Istället för att lida med mig får ni beställa mjukglass hos Kiosk Tua! Vad får det lov att vara?
Själv blir det två små bägare till mig (istället för en stor). En ska ha:
Flavor: Vanilla
Sprinkles: Tuttifrutti

Andra med:
Flavor; Banana
Topping: Dark chocolate and white chocolate
Sprinkles: Toffee

1 kommentar:

  1. Hej! hörde du mig på P3 i går?
    Tänkte bara tips om mitt program där jag berättade min historia om att leva med Aspergers syndrom och psykisk ohälsa utan att jag visste om det som bla innehåller mobbning som gick så långt så jag valde att avsluta mitt liv, ett mycket viktigt ämne!
    Så om du missa det så tycker jag att du ska lyssna på det nu i efterhand här http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/197423?programid=3052 :)
    Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt vill bara sprida den viktiga information jag bär på:) kram Joanna

    SvaraRadera