Followers

fredag 24 maj 2013

Inte kul

Blev precis klar med nationella i matte, kurs 3c. Det gick inte bra.Det gick åt skogen. Jag fick panik, det tog stopp i hjärnan - eller så var jag bara för dum i huvudet för att klara av något. Lutar åt det sista.

Man borde inte bryta ihop av något sådant ,men det gör jag. Väl ute ur tortyrsalen kom tårarna men också lättnaden - nu kan jag inte göra något mera åt det. NU får jag väl ta ett E i betyg, om ens det.

Det som störde mig mest var att se detta (0,0,3) vilket innebar att uppgiften hade tre A-poäng. Poäng, som jag tog noll av. Eller (0,4,0) vilket innebar att det var 4  C-poäng, poäng som jag fick noll av.

Snyft.

Vad ni än gör - skapa inte så höga förväntningar på er själva att när det väl gäller går allt åt pipsvängen. Det är inte värt det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar