Followers

onsdag 8 maj 2013

Instagram

Jag är väldigt flitig på instagram numera! Postar så ofta jag får chansen eller har något att posta om, men ibland tar jag även över bilder från min systemkamera till mobilen så att det blir bättre kvalitet xD Hahah. Men ja, om ni är intresserade heter jag tuaesmerald där, det är bara att följa!

Den senaste tiden har jag gjort något som heter emmasedchallenge, vilket går ut på att man varje dag gör en "challenge", någonting som har med "ed", dvs eating disorder, att göra. Det kan vara att man skriver ned en lista med 10 bra saker om sig själv, idag var det att man skulle ta bort sin kaloriräknar-app på mobilen, om man nu hade en sådan.

Day 11: Delete your calorie counter, replace it with a fun app and tell me about it!
Day 10: !0 people you admire.
10 positive things about you (not appearence related)
Write a letter to your eating disorder. (below)
Dear Ana,
 You have been a part of my life for more than two years and I feel that we don't belong anymore. You was needed though, you made me aware of myself, my weaknesses but most importantly; my strengths. I'm tired of you. You only destroy what I try to create, you take my real friends away for me and you don't like my happiness. You hurt my body. I don't want anyone else being treated like that, so why should I take it? I will leave you. I will let you fly away to the universe and see when you disappear into the vacuum. I won't cry because of sorrow. I will never cry because you left me, but I'll cry because of happiness and finally feeling free. And you. You will leave me because you want to, your mission is done. You will leave me feeling that the misery you've caused me is enough and that you finally can let me go, spread my wings and fly.
 Never truly yours,
 Tua Esmerald Lövdahl


2 kommentarer:

  1. Du har en helt underbar skrivstil!

    Svar: Åh jag måste testatesta, bara jag kommer ihåg, haha! Kaviar och salami/pepperoni-liknande korv gillar jag dock inte tyvärr, men allt annat lät smaskens! Tack för tipsen! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. PS. Vissa gånger har jag svarat på dina kommentarer på min blogg och inte här, om du inte märkte det eller kanske trodde att jag ignorerade dem eller nåt, haha. :)

      Radera