Followers

måndag 27 maj 2013

En liten lista

Vilken svordom använder du mest? Fina flickor svär inte, jag är en fin flicka, alltså svär jag inte.
Äger du en iPod? Nää
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.03. Såklart!

Hur många resväskor äger du? En, varför ha flera?
Använder du flip-flops? Nää, någon gång kanske i Grekland, men jag gillar det inte
Var köper du dina matvaror ifrån? Icaaa! Så billigt som möjligt! Helst miljövänligt också.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Håhåhå både och.. men antagligen ta.
Vilken var den senaste filmen du såg? Fingersmith
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle köpa mig en ny dator, faktiskt. Sen skulle jag fira vinsten med ett par liter hasselnötsmjölk.
Har någon någonsin kallat dig lat? Uhm. Ja.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nejnejnej, jag är skeptisk mot mediciner i allmänhet..
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen cd-spelare.. ehehhe. Lyssnade senast på fågelkvitter. Det var vackert.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Hhhhhm, det varierar ständigt beroende på humör
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ingen har berättat någon hemlighet :'(
När var senast någon stötte på dig? Inte den blekaste
Vad åt du till middag senast? En wok med allt möjligt i
Använder du huvtröjor? Ibland, men inte särskilt ofta
Kan du vissla? Jajjamen
Vem var den senaste som ringde dig? Syrran
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Den som går snabbast!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Antagligen, de gör nog de flesta människor om de flesta människor.
Vilket riktnummer befinner du dig i? I min riktning
Tittade du på tecknat när du var liten? Jodå, det gjorde jag. Smurfarna! Och Totally Spies..
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Va? Köpcentrum? Räknas gallerian på tre affärer? 
Hur många syskon har du? Sex stycken
Är du blyg inför det motsatta könet? Ja

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen..
Äger du några band t-shirts? Nope
När flög du senast? I julas
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Uhm... fem tror jag
Läser du för skojs skull? Såklart!

Pratar du några andra språk? Pratar och pratar.. engelska och tyska kan jag en del, samt lite grekiska
Diskar du din egen disk? Stoppar in i diskmaskinen i alla fall!
Har du gråtit offentligt? Det har nog hänt
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop, tyvärrrrr
Försöker du alltid lära dig nya saker? Jaaaaaaaaa!

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? 
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Spelar ingen roll.
Kan du kasta macka? Det är klart!
Har du någonsin varit i Jamaica? Nope
Vad har du med dig in på bion? Något drickbart som inte är läsk, kanske lite choklad. Popcorn..
Vem var din favoritlärare och varför? Uhm. Mamma och pappa såklart! <3
Har du dejtat någon av en annan religion? Dejtar aldrig någoooon
Vad har du för väder? Soligt!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Matte tror jag!
Gillar du att flyga? Nä fy farao
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Vänlighet
När sov du senast på golvet? Det vet jag inte
Vilken är din favoritdrink? Drink? Måste man ha sådana? Jag gillar glögg. Sen gillar jag lite cider. Och kaffe. Och hasselnötsmjölk. Och fun light appear.
Gillar du din boende-situation? Ja, jag tycker om mitt stora fina vita hus

Vilken är din mammas hemstad? Kramfors
Din pappas hemstad? Örnsköldsvik.. tror jag O_O
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Över 7. Allra helst mellan 8-9. Klarar däremot i princip ingen sömn, men endast i några dagar

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Mnja, inte fullbokade, men ibland stressiga.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? 
Vilken är din favoritfrukt? Jordgubbar, även om det är ett bär.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Jao.. men jag låter det inte påverka.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Det är jag..

Tror du på liv på andra planeter? Givetvis, känns konstigt om vi är ensamma här på jorden
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Jag blir inte "riktigt arg". Eller jo, jag blir arg på mig själv när jag är klantig - typ när jag kokar över gröt i mikron FYYYYYYYYY
Vad var det senaste du åt? Senast åt jag en pepparkaka
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Samma

Hur valde dina föräldrar ditt namn? För att det är fint! Dah
Gillar du senap? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att det blir bättre.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jodå, om jag känner mig trygg med säkerheten
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? O_O Jag vet verkligen inte
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nope
Tycker du om att krama folk? Jadå
Skulle du säga att du är trendig? Näe. Men jag har vitt nagellack, läste att det var trendigt ;)
Äger du en digitalkamera? Gav den till syrran. Men jag har en systemkamera! Den är väl digital kanske..
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hayley Williams i Paramore

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Antagligen
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Mååånga..
Tycker du att du är attraktiv? Vid mina vackrare stunder
Vad är du allergisk mot? Nada, eller kanske lekarkulor, men vet inte säkert
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nä kött är så gott
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Det vet jag tyvärr inte, kanske mamma kan svara på den frågan ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar