Followers

fredag 12 april 2013

Pilbågsbilder + Lunch

Härlig dag idag! Jag stannade hemma från skolan då jag fortfarande snorar mycket och hostar en del, men på måndag kommer jag helt klart att kunna gå. Jag har känt mig pigg nog för att vara uppe på benen, så jag passade på att göra mitt egna pilfång av glasfiber som jag hittade i uthuset samt en stege. Först testade jag med skumgummi men då sa det pfjooong och pilen studsade iväg. Heh.

Åt en supergod lunch idag! Kändes fräscht och fint efter en ganska sen grötfrukost. Namnam! Åt även en clementin och några chokladbitar på det, samt en kopp kaffe med mjölk: Var flera dagar sedan jag drack kaffe senast, inte haft sug alls efter det. 

Pasta, minimajs, tomat, isbergssallad, ruccolasallad, skinka, oliver, gurka.. öste på med sweet chilisauce varvat med rhode island också. Minimajs + sweet chili är beroendeframkallade gott!
En riktig skönhet..

Nä, här är den riktiga skönheten! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar