Followers

lördag 5 januari 2013

Julaftons- och nyårsbilder

Lite gammal hederlig matte

Det fanns en kaffemaskin hos min bror, som gjorde kaffe från himmelriket


Julbord!

Nämen, hej!

Syster Moa lade ett superord i Wordfeud 
Här står jag.. precis tillbaka från en shoppingrunda på Emporia. Julaftonslugnt var det där!
Moa smygfotograferade mig - med blixt!

Sen åkte vi hem från Skåne och det blev fort nyår. Moa gjorde förrätten: Tunnbrödsrulle med ren
Jag gjorde efterrätten.. Saffranskesella i botten, sen citronkesella och några skivor banan. Serverades med hemmagjorda maränger! Namnamnam. Min bror var där med familj så det var full fart, ett musikquiz  som min bror skapat gjorde vi och mitt lag vann! Hihihihi


1 kommentar:

  1. Du är så vacker Tua!
    Snor receptet på din efterrätt :))

    SvaraRadera