Followers

fredag 28 december 2012

Nä vet ni vad

Hemma! Hemma! Såå härligt. Men det var en tuff resa - klev upp vid tjugo över fyra på natten. Somna tidigt gjorde jag inte heller, men jag får skylla mig själv då jag la mig sent. Fick tvål i ögat strax innan jag skulle sova och jag har aldrig någonsin tidigare varit med om sådan smärta. Buhu. Nåväl, nu är ögat helt tvålfritt.

Och jag har duschat.

Ätit.

Druckit kaffe.

Och allt är frid och fröjd. Lyckades sova någon timme på planet hem och man fick god frukost där. Äntligen har SAS öppnat plånboken och bjuder lite på planet - förut kunde man ju inte ens få ett glas vatten gratis! Uh.

Jag har gått i affärer otroligt mycket, men ändå endast hittat två plagg. Det är väl bättre än inget, men ja..När det blir så många affärer att välja bland blir man ju på tok för kräsen! Skulle få spader av att bo i en stor stad. Man antar ju att i "nästa butik finns något ännu bättre och billigare" och då låter bli att köpa saker... i nästa butik finns inget bättre och billigare, men då kanske i nästa? Eller nästa?

En del smycken har jag i alla fall köpt, billiga sådana givetvis. Men likaså fina! Kan hända att det kommer upp lite bilder på dem senare. Sen har jag tagit lite bilder på julafton och så, men annars låg min kamera mest i sitt fodral. Uh. Jag har kommit fram till att jag är hemskt dålig på att fota människor. Alla fina bilder på folk har min syster tagit... Sen vill jag inte riktigt lägga upp bilder på andra människor på min blogg heller, trots att jag har deras tillåtelse. Jag vet inte, det känns bara.. konstigt. Ska dock lätta lite på det och lägga upp på de jag klart och tydligt frågat.

Snart är det nyår! DÅ ska jag ta bilder. Kommer att gå ut med stativet också och försöka fånga lite fyrverkerier. Ska vara svårt, men utmaningar kan vara härliga!

Nu håller jag på att installera Skyrim. Det är mitt nya absoluta favoritspel som jag tack vare min eh.. syster- och brorson Adrian fick intresse av. Yay!


1 kommentar:

  1. Hihi, din systerdotter fick tvål i ögat idag...

    SvaraRadera