Followers

söndag 30 december 2012

Januari - februari 2012

Januari 2012
Tja.. vad ska man säga egentligen? Det var helt enkelt en av de mest fantastiska månaderna i hela mitt liv! Ätstörningen hade precis vänt och min vikt seglade tryggt uppåt. Jag kände mig ibland helt salig av lycka och åt mer än väldigt gärna mängder med våfflor till lunch. Allra helst med kaviar+ turkisk yoghurt + lök på. Jag var storkonsument av kex med camembert och tackade absolut inte nej till en stor kopp kaffe med marschmallows. Till efterrätt åt jag  flera gånger varje dag turkisk yoghurt med vaniljpulver, sirap och blåbär. Mina framsteg var enorma och jag såg fram emot skolstarten så in i bomben. I slutet av januari klippte jag av mig en bra bit av mitt hår, samt slutade färga med henna och började med vanlig färg istället.








Februari 2012
Livet flöt smidigt vidare och jag kämpade för att kunna släppa den där förbaskade ätstörningen så gott det nu gick. Min närvaro i skolan, som under höstterminen varit väldigt dålig, blev åter tillfredsställande. Närvaron, plus ökad energi gjorde att jag åter orkade följa med i skolan vilket gjorde mig betydligt gladare. Jag åt fortfarande gärna våfflor, men den största våffel-fanatikern inom mig hade falnat. Efter dussintals helger med våfflor blir man lite less.. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar