Followers

fredag 22 juni 2012

Typiskt

Varför blir det alltid så, att när man ska iväg och hitta på saker och verkligen har längtat dit- att man blir sjuk? Jag är ju aldrig sjuk annars! Jag har till och med varit extra noga med att tvätta händer och så de senaste dagarna.. Men likförbannat smög sig halsontet på igår kväll och det stegrades under natten och gjorde sig sällskap med härlig feber.

Argh. Men, efter en dusch och en tablett känner jag mig lite mänsklig igen. Har även, trots ingen aptit, tvingat i mig lite frukost. Det här ska gå, så det så! I natt försökte jag tänka mig in i mitt immunförsvar, liksom följa de vita blodkropparna att attackera de elaka bacillerna (eller viruset, om det nu är något sådant.) Kanske att det hjälpte lite ändå, i alla fall psykiskt.

Kameran ska med idag! Solen skiner och det är varmt ute. Till Mullnäset ska vi, jag och min syskonhög och syskonbarn. Det ligger ute på landet så jag hoppas på många fina midsommar-bilder. De kommer upp sedan!

Glad midsommar, och hoppas att ni inte lyckas dra på er sjukdom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar