Followers

onsdag 23 maj 2012

Solig snöhög

Tjohej!

Nu är jag trött.
Nu är jag slut.
Nu har jag lite mera A-vitamin i kroppen

Matematik-Nationella del 1
Matematik-Nationella del 2
Matematik-Nationella del 3 
Matematik-Muntligt
Svenskarecension
Historia "Kalla kriget" diskutera
Idrottsprov ( I MORGON AAH)
Kemikomplettering
Matematikkomplettering

Sen tror jag minsann att jag har sommarlov. Idag gjorde jag bort de allra värsta delarna.. nationella i matematik. UUUUH. Det gick nog jättebra. Heheh. Hehhe. he...eheh....

Jag åt en chokladbananvaniljkokossmoothie med marschmallows till frukost. Det var GOOOOOTT




Efter nationella var det slut på dagen (slutade vid två) så då gick jag hem och åt massa fruktsallad och drack jordgubbssaft i solen.
Sen var jag jätteduktig och skottade, högg och hackade sönder snöhögen som var kvar. Det tog en timme.. PUH
Så här fin var jag i måndags!
Skoja bara. Så här såg jag ut egentligen.

1 kommentar:

  1. Härda ut; snart får du ett välförtjänt sommarlov =)

    Guuud vilket coolt foto då du står med gummistövlar, klänning och snöskyffel!!

    SvaraRadera