Followers

fredag 30 mars 2012

Chokladblandning

Jag sitter här och bara njuter av stunden. Äter en blandning av kakao, socker, mjölk och kokosflingor och är allmänt nöjd. Jag fick en trisslott av mamma och pappa och vann 50 kronor tidigare idag. Hihi. Läser på http://www.smartphowned.com och skrattar mig till magont. Sen är det hela påsken framför mig.. Jag älskar att längta efter saker! Det är nästan bättre än när man väl gör det där man längtat så efter.

Mitt internet är knäppt. Det är min dator också för den delen. Alla mina bilder är verkligen borta! Alla andra filer också för den delen.. Eller inte riktigt borta. De går att öppna om man går in på word - senaste dokument. Konstigt.

Nu snöar det, som fasen. Det ligger ett rikligt lager vitt fjun över hela gården, och får det att kännas som riktig vinter igen. Snöhögarna finns ju var under och det är i princip bara vägarna som är snö-fria. Men inte längre då.. Grr! Jag vill ha vår! Nu genast! Ibland avskyr jag att bo så här långt norrut. Vi har ju aldrig någon riktig vår!

Det här blev kanske ett ointressant inlägg, men fantasin tryter och jag är verkligen helt slut i hjärnan. Tycker i alla fall att receptet kakao, socker, en skvätt mjölk och lite kokos är värt att testas! Mmm! Lite choklad-bollkänsla över det hela :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar