Followers

torsdag 2 februari 2012

Lusselellelellelelle

Fråga mig inte om min rubrik: jag vet inte själv varför jag skrev den. Den bara flög ur mig!

I alla fall. Veckan flyter på, i morgon är det redan fredag!Tänk att tiden går så fort.. Det är ju nästan sommarlov. Ehe. Nästan, nästan... För min del blir det här allra första sommaren sedan jag var ungefär sju som jag spenderar utan att vara i Grekland. Hur känns det? Fantastiskt! Det ska bli så härligt att uppleva en svensk sommar - regn, rusk, åska och allt som hör därtill. Kanske är jag tokig, men jag gillar faktiskt oväder och regn. Mycket hellre lite småkyligt än 40 grader i skuggan och gassande sol. Bada har jag på något sätt "växt ifrån" lite, även om det är kul ibland att dyka och så. Men den värsta badivern har gått över. Förut var det dag in och dag ut i över fem veckor varje sommar. Att jag inte lessnade! Men det gjorde jag ju också. Haha. Aja..

Sommaren 11' kom att bli rena rama bantningskuren. Så jag ångrar det, så jag önskar jag gjort annorlunda. Ändå kan jag inte låta bli att tänka, att det hade nog blivit så ändå, men processen hade blivit mera utdragen.

2011. Bekymmer, ångest. Få badturer detta år.

Länge sen..

Länge sen. Lite för mycket i solen kanske? Haha

2 kommentarer:

  1. På den sista bilden ser du lite ut som "Lillan" i Mysteriet på Greveholm, hihi.

    SvaraRadera
  2. DU ÄR SÅ SÖT TUA <3
    sommare 2011 var hemsk... bantningskur för mig med :( eller nej, jag var glad då men det har lett till så mycket hemskt :(

    SvaraRadera