Followers

onsdag 15 februari 2012

Lista igen

Hahhah godnatt...

1. Har du ett par rosa string? - Nää

2. Vem var den senaste du pussade? - Kaninchen!

3. Vad har du för bhstorlek? - 70A hahah

4. Trivs du med det? - ..... h.m... jodå

5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Inte alls särskilt många
6. Gillar du nån nu? - Vem gör inte?
7. Vad gjorde du inatt? - Sov och tappade mobilladdaren i golvet!
8. Och i förrgår natt? - Sov och frös
9. Vad gör du innan du ska sova? - Borstar tänderna :P
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Ja!
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Hahha ja?
12. Har du varit gravid? - Näää
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - jMnjä.. beror väl på vad jag skulle svarat
14. Choklad eller glass? - Choklad!
15. Push-up eller Tshirtbh? - Svårt.. det bekvämaste
16. String eller hipsters? -Hahah ingen aning
17. Klackskor eller gymnastikskor? - Gymnastikskor antar jag..
18. Kjol/klänning eller jeans? -Kjol :D

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - Det vet jag faktiskt inte

2. Tror du på kärlek? - Nä, inte direkt

3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - Ja

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? -Nä

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Tyvärr tror jag nog det...

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Hahah nä

7. Har du nånsin älskat/varit kär i någon utan att tala om de för honom/henne? - Mjoa troligtvis

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? -Jaa

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Hahha, det är ju hemligt, så det vet man inte!

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Kanskeee

Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Jag har faktiskt aldrig smitit ut

2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Det har hänt, men aldrig djupt inne har jag velat det

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Eh, ja?

4. Har du hoppat bungy jump? - Nä, men skulle vilja!

5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Näe

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? -Usch nej, det har jag inte!

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Nä

8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Hahha nej

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? -Det vet jag inte!

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Jaa

Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? - Det gör jag

2. Är du glad? - Ja, men trött..

3. Är du fundersam? -Alltid :P

4. Är du uttråkad? - Trött..

5. Är du tysk? - Nä, men jag kan prata tyska:D

6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Yes

7. Gillar du någon just nu? - Nej jag hatar alla. Klart jag gillar någon!

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 21.18 aaaah

2. Namn? - Tua

3. Vart bor du? - En ort i jämtlaaand

4 Hur många barn vill du ha? - Inga. Hahha

5. Vill du gifta dig? - Mnjäe

6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Skär!

7. Har du ätit sushi? - Mums, ja!

8. Favoritglass? - Hemmagjord

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? -  3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar