Followers

torsdag 9 februari 2012

Inte vill vi ju ha den

Hihi. Busar med att skriva om internationalen. Det är lite kul! :D Får se om jag läggar upp delar av den sedan.

Måste bara säga.. herregud vad veckorna rusar fram! I morgon är det fredag. Igen. Ska livet gå så här fort? Eller är det bara för att jag har så kul som det är så? Ingen aning. Men just nu känns det rätt så bra, att det går fort alltså. Då är det ju snart sommarlov! Ojoj. Måste verkligen börja planera inför den. Det är så ovant för mig att ha HELA sommaren i Sverige. Jag brukar ju vara i Grekland i åtta veckor eller så. Vad kan man göra i Sverige på sommaren?

Jag funderar just nu på att ta jobb på skolan de första två veckorna eller så av sommarlovet.. Då kan elever från bland annat nian läsa upp sig till gymnasiebehörighet om de till exempel inte klarat godkänt i matte. Då får jag lite extrapengar som jag kan behöva under resten av lovet. Hm. Mitt första jobb? Jag vet inte. haha. Ärligt talat skrämmer det mig lite.. Jag, jobba? Jag känner mig fortfarande som tretton.

Idag skrev jag den allra sista delen på det nationella provet i matte som jag tidigare har missat eftersom jag var hemma i någon vecka innan jul. ÄNTLIGEN är det gjort säger jag bara. Det höll på att göra mig galen! Nu har jag bara två prov och ett par inlämningar som jag ligger efter i. heheh.

Det dånar uti korridorer, snart skall uppbrottets timma slå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar