Followers

söndag 5 februari 2012

För alla nyfikna

Då jag fick ett par kommentarer om hur man kollade "trafikkällor" eller på vad folk har sökt på för att komma till bloggen, ska jag berätta hur man gör :) Det är faktiskt väldigt enkelt!

Först måste man ha loggat in på sin blogg. Jag använder det gamla blogger-gränssnittet, då jag finner det enklare..
Gå in på fliken "statistik" och sedan på "trafikkällor". Bläddra längst ned och där ser du :) Simple is that!

Använder du det uppdaterade gränssnittet, sök dig fram till "statistik" så hittar du "trafikkällor" där någonstans med.

Nu ska jag sova. Och det gott. God natt!

2 kommentarer:

  1. jag gick in på min statistik på bloggen. men där fanns inget som hette "trafikkällor" :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är du säker på att du har aktiverat "Sökmotorer ska kunna hitta min blogg" under dina inställningar? Kan vara det som är felet, annars vet jag nog inte :S

      Radera