Followers

lördag 14 januari 2012

Vem är du? Här är jag!

Jag ser ingen mening alls faktiskt att undanhålla vem jag är. Mitt namn är Tua Lövdahl och jag bor långt uppe i Sverige, i Strömsund som ligger i norra Jämtland. Jag går första året på den naturvetenskapliga linjen här i Strömsund.

Ni som läser det här får väldigt gärna lägga till mig på Facebook, jag accepterar alla vänförfrågningar med glädje!

Jag vägde mig förresten i morse! Fick som vanligt glädjefnatt efter det. Sex hekto sen i måndags! Jag har passerat 40! Är helt överlycklig. Ger mig ett på 16.73! Hihihi. Nu kan man ju säga att Ana i princip är helt besegrad. Jag har, som tidigare hintat, fått tillbaka min mens vilket var mitt första mål. Jag är faktiskt rätt så chockad över att det gick så fort att få tillbaka den, har blivit förvarnad att den kan dröja även fast man nått normalvikt, men jag har ju inte ens nått normalvikt innan jag fått den! Min kropp måste gilla mig nu. Jag gillar den i alla fall.

Ibland tror jag att jag är Pippi Långstrump. Då ser jag ut så här! :D

5 kommentarer:

  1. Har du fått tillbaka din mens? Wooow, fantastiskt! Det betyder att din kropp är frisk för 1000 :)

    SvaraRadera
  2. Är så himla glad för dig. Att allt går så bra! Du är en av de starkaste personerna jag "stött" på. Du är verkligen värd detta. Och vad skönt att mensen är tillbaka!

    Lägger nog till dig på fb senare. Även om vi kanske inte direkt pratat. Ha det bra, fina.
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hittade din blogg häromdagen och fytusan vilken inspirationsblogg! Underbart att läsa, tack - ger inspiration som sagt!

    SvaraRadera
  4. Klickade precis in på din blogg. Och läst några inlägg. Vad fint att du har en så positiv syn på det hela. Det imponerar mig verkligen. Jag har t.ex inte ens haft anorexia men jag hade svårt att vara lika positiv när jag kämpade mig ur min ätstörning i höstas :) du verkar väldigt målmedveten och det är coolt. Också fantastiskt att du blir glad över att gå upp i vikt, vädligt positivt. Jag kan tänka mig att många som håller på att bli friska från anorexi, känner ett visst mått av panik när man börjar gå upp? Men din anorexi kanske inte var så fokuserad på just vikten? Det är ju olika :)

    SvaraRadera