Followers

söndag 29 januari 2012

134 skumma frågor

Jag är inget fan av ytliga listor, men så klart måste man som bloggerska i alla fall göra en av dem! :P



- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? - Yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jovisst, det grö jag nog.
Hur många har du varit kär i? - Det vet jag faktiskt inte.. :P Men det är inte många!
Är du kär just nu? -Näe det skulle jag inte säga

- Elva frågor om dig själv

Namn? - Tua Lövdahl
När fyller du år - 25 september
Några piercingar? - Öronen, men har nästan aldrig örhängen ändå..
Vad har du på dig just nu? - Ett par svarta jeans, en lila tröja och en t-shirt över som det står "Världens bästa Skitunge" på :D
Vilken årstid är bäst? - Våren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att vakna själv den tid jag känner för, utvilad, och sedan gå upp för en supergod frukost, gärna våfflor och sedan klä på mig några fina kläder och ha en mycket trevlig dag framför mig!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag kan bli väldigt engagerad :)
Vad är du bra på? Ingredienser på skönhetsprodukter.. haha
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på vem det är, men jag sover nog lugnast själv..
Isåfall, vem? Den jag tycker bäst om
när hade du senast sex? Nää det har jag inte haft...

- 10 frågor om dina vännerVem vet allt om dig? Alla har väl hemligheter, så ingen antar jag!
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är väl roliga på olika sätt :S
Vem är snyggast av dina vänner? Eh, dum fråga.
Vem är mest partyprisse? Jag själv! Haha kanske...
Vem är den du helst har filmkväll med? Hhhm
Vem av dina vänner är mest "evil"? Det är bara jag som är evil. Säger vi..

- 10 Frågor om din familjVem står dig närmast? Ingen aning!
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Jaa
Vem är farligast i din familj?  Jag!
Vem ser roligast ut i din familj? Jag!
Vem är coolast? - Jag!
Har ni något husdjur? - Kaninchen <3
Mest gemensamt med? - Kaninchen. hihi.
Underhållningen? - Hhm.. svårt.
Roligaste kvällen med familjen? Spela bridge framför brasan...

10 frågor om idagVad har du gjort? -Ätit våfflor, tagit en promenad och slappat!
Vad ska du göra ? - Jag ska duscha, färgbomba håret och slappa lite till!
Har du gjort något dåligt idag? Nä, det har jag inte!
Har du duschat idag? Jag ska sa jag ju :P
Är du trött nu? - Näe, men börjar bli!
Går du i skolan? - Självklart
Har du varit i skolan idag? - Nej, tack och lov är det ju söndag :D

- ANNATHur mår du just nu? - Alldeles prima!
Har du piercat dig? Nä
Är du hungrig nu? - Ja! Längtar till middagen. Rotmos!
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, denna blogg och lockig.se :)

TELEFON/MOBILVem ringde dig senast? Hm..Min syster!
Vem ringde du senast? Pappa
Vem sms:a till dig senast? J :)
Vem sms:a du till senast? J

-FAMILJHur länge sen var det du träffa din morsa? Nån minut sedan
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Träffar honom just nu!

- ÖVRIGTGillar du punk? - Mnjae
Har du sminkat dig idag? - Nä, slappsöndag ju :)

MUSIKLyssnar du på musik just nu? -Nope!
Vilket är ditt favoritband/artist? Moa Lignell eller Kreti och Pleti

- KLÄDERHar du fler än 4 linnen? - jaa
Har du fler än 3 jeans? - Ja
Har du fler än 5 tröjor ? - Jaa...

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Ja
Använder du wax? - Nä
Använder du ögonskugga? - Det händer
Använder du kajal? - Näe, men eyeliner ibland :)
Använder du hårspray? - Väldigt sällan
Använder du volymspray? -Nope
Använder du mousse? - Nej
Använder du deodorant? - Ja
Använder du skinspray? - Nej
Använder du parfym? - ja :D
Använder du läppglans/läppstift? - Nej
Använder du brunkräm? - Brunkräm? :S
Använder du rouge? - Nä
Uppsatt hår eller utsläppt? - Utsläppt!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Hahah nej..
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nä, aldrig!

KÄRLEKÄr du kär just nu? - Nope
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? - Nää
Är du romantisk? - Inte direkt..
Har du snott en kompis pojk/flickvän? - Hahah nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel :P
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Ehm.. Nej
Vem sov du senast bredvid? - Fina vännen H!
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Eh. Nä
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Hm... tillräckligt, nej men.. runt 35! :P
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Neej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar