Followers

onsdag 14 december 2011

-Hojt!-

Hej Tua. Jag blir ledsen när jag läser allt detta och jag har fått gå igenom precis samma sak själv (fast inte i hemmet). De där 900 kalorierna känns fruktansvärda, jag vet det. Men tro mig - tänkandet KOMMER ändras om du bara fortsätter. Glöm inte bort att det tar tid, det är ju det som är det jävliga med den här sjukdomen. Allt är en väntan som man måste härda ut och det är inte det lättaste.

Jag har kommenterat här några gånger nu (det är jag som är 15 år och inlagd just nu, så jag kollar allt från mobilen) och jag tänkte bara säga att OM du skulle vilja byta mobilnummer eller så så är det bara att hojta i ett inlägg. Jag vill helst inte skriva ut det öppet här i en kommentar, men det går ju säkert att lösa. Vill du maila eller så så gör jag gärna det med och vill du bara se vad jag är för filur så kan jag skicka min Facebook.

Jag förstår att det här måste vara en VÄLDIGT skum kommentar och kanske inte det första man slänger ur sig egentligen. Men jag vill ändå att du ska veta att möjligheten verkligen finns och att jag är beredd att göra allt jag kan för att underlätta. Jag har ju ändå gått och går fortfarande igenom ungefär samma sak, och det är alltid lättare om man är två.
Jaja. Du får väl tänka över det.

Som sagt är det bara att hojta!

Kramar, S 


Jag hojar till! Nu! Tar emot all hjälp med tacksamhet. Allting som kan underlätta tas emot med världens tacksamhet. Och mer tacksamhet.. Nej men. nu är det näringsdryck om tio minuter och jag är  halvdöd. Jag vet inte hur jag ska kontakta dig, men du kan gärna skriva ett mail eller så till pavagner@hotmail.com så ska jag hålla det under uppkik! Tar gärna emot din Facebook också, så får du  min.
Tack så mycket för den fina kommentaren. Det känns faktikt redan lite, lite lättare. :)

Nu kommer pappa. Frysen chokladdryck á 300 jävla kcal står redo. VILL INTE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar