Followers

söndag 15 maj 2016

Lättnad

Ni vet.... den där känslan som kan dyka upp när man varit väldigt orolig över någonting över en lång tid och sen får man vet att allt har löst sig? Well, så hade jag det i fredags då jag skickade in mitt första utkast på min C-uppsats.

Under fem månader har jag haft dokumentet uppe: TuaCessay. Jag visste när den skulle in och jag visste ungefär vad jag skulle skriva. Jag visste att den skulle behöva vara LÅNG och att det skulle bli mycket svårt. Att skriva på riktigt gjorde jag nog inte förrän i mars och i april hade jag inte heller kommit långt. Egentligen, gjorde jag allt jobb nu i maj... Tack och lov känner jag mig nöjd över min prestation. Det blir såklart en del att fila på innan den är helt klart, men jag har i alla fall skickat in den och avklarat den jobbiga biten. Och det är så oerhört skönt. Hade inte ens förstått att denna uppsats påverkat mig så mycket, men hela jag studsar liksom fram av lättnad.

Om en månad åker jag till Tyskland. Är bara där över helgen för att gå på ett Dota-event med étt gäng brittiska kompisar. Sen blir det Grekland i nästan tre veckor, och sen blir det England och Wales resten av sommaren. Det blir underbart, då både Grekland och Stobritannien blir tillsammans med min pojkvän. Sen flyttar vi ihop, i Cardiff, Wales. Yes! Spännande tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar