Followers

onsdag 19 november 2014

Inte långt kvar

Nu är det bara  dryga tre veckor kvar tills jag åker hem. Eller ja, först ska jag vara en vecka hos min Michaela och sen åker jag hem till Strömsund den 21a. Jag är lite ledsen att jag missar stora delar av min favoritmånad i Sverige, men samtidigt antar jag att jag kommer fira December ännu mera ordentligt när jag väl kommer. Mamma skickade saffran i måndags som jag bara väntar på ska komma fram, förhoppingsvis innan denna vecka är slut. Då jädrar ska jag baka lussebullar!
Eller så gör jag risgrynsgröt med saffran i, beroende på hur mycket ork och resurser jag vill lägga ned..


Börjat kika på en ny serie - The Walking Dead - och jag lovar er, den är värd att ses! Brukar inte vara förtjust i brutala serier/filmer, men Walking Dead har mer än bara zombies och fight. Varnar bara, den är hemskt beroendeframkallande... Började precis på säsong fyra och då var det inte länge sedan jag började se på den!

Daryl är min favoritkaraktär. Vem är din?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar