Followers

tisdag 11 mars 2014

Tua, var är du?

Jag har fått en del kommentarer och frågor om var jag är egentligen - bloggen är så tom! Tja, jag är hemma. Jag är i skolan. Det är allt :P

Alltsåååå. Sista terminen på gymnasiet tar upp mycket tid och suger ut min energi. När jag inte skriver på en uppsats, tar jag det lugnt genom att spela piano eller spela Dota 2. Mitt "andra" jobb, bloggen, som förvisso är roligt, kräver energi. Den energin jag har satsar jag på skolan. Jag håller alla mina betyg på C eller över, så jag kan inte förvänta mig att inte göra något för att få de betygen. :) Tro nu inte att jag pluggar arslet av mig, det gör jag inteeeee, men jag måste som sagt fokusera den motivation att uträtta något som jag har på plugg.

Jag kommer att slänga ut ett inlägg flera gånger i veckan, kanske bara inte varje dag som jag gjorde länge förut. Sen vet jag att till hösten, då jag är i Glasgow, kommer att skriva en himla massa om tiden är! Kulturkrockar, hur samhället fungerar, tankar, krönikor, jaaa allt möjligt. Ni ska få följa med mig på resan och eftersom jag är intresserad av journalistik, försöka dokumentera det. Då kanske inte bara jag lär mig något på mina tre månader där, utan ni också!

Ta hand om ert liv. Gör roliga saker, men gör också tuffare saker. Det lönar sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar