Followers

söndag 9 mars 2014

Morgen - schule..

Då har det blivit sista dagen på lovet. Jag har varit lite i en plugg-frenzy nu under helgen. Det har varit behövligt! Suttit flera timmar varje dag och faktiskt gjort det jag borde, så nu, dagen innan två deadlines, har jag inte farligt mycket kvar :D

Igår var jag hos syster Lina, bakade scones, åt scones, gullade med det nyaste tillskottet i familjen och tittade på melodifestivalen. Jag tyckte att (såklart) fel låt vann. Ace Wilders låt satte sig som smäck på hjärnan, men Sannas kan jag inte komma ihåg ett ord från! Helst hade jag velat se att Yohio fick en högre placering också, men gah, man kan inte få allt..

Hittaden en ljuslila tunika på rea igår - 35 spänn! Ett riktigt kap må jag säga. Får se om det kanske blir en liten outfitbild snart, var ju så länge sedan.. hihi.

1 kommentar:

  1. Heeeej Tua, hoppas det är bra!! :D Med mig är de faktiskt bra, de har ÄNTLIGEN gett mig tillåtelse att äta hur mkt jag vill, på behnalingen har de ju inte gått uppåt alls så detta är en stoor dag för mig hihi! Brukar du fortfarande kolla in på min blogg ?:) Kram ! <3 <3 <3

    SvaraRadera