Followers

söndag 23 mars 2014

Hejhopp!

Det är så roligt att få en liten kommentar då och då som visar att ni saknar mina inlägg! Men jag känner samtidigt mig lite ledsen över det... jag vill ju så gärna skriva! Det bara kommer inget.

Ni vet hur det är. Vakna, äta, skola, äta, skola, äta, plugga, äta, vila, plugga, sova. Så är det bara. Dagarna segar på, men veckorna går fort. Det händer inget särskilt, bara lite smågrejer under dagen som får en att skratta till. Men dessa smågrejer är allt som oftast bara roliga i stunden - om man återberättar dem förlorar de sin effekt. Situationskomik. Situationsglädje.

Ska försöka dela med mig av små anekdoter från vardagen, men kan inte lova att det blir många. Jag har ju te.x inte ätstörningen att skriva om längre! Den har ingen del i mitt liv :)

Åt bananpannkakor idaaaag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar