Followers

lördag 28 december 2013

Tjoflöjt

Sååå. Här igen! Det har ... inte hänt så mycket. Ätit en massa julmatsrester under dagarna. Senaste i morse åt jag en julskinkemacka. Hihi. Men inte är jag less, nej! Igår var jag, syrran och min pappa iväg till Östersund. Vi åt kebab, tittade på mellandagsrean och jag sökte efter lite olika sorters oljor. Var nära att köpa en gigantisk flaska jojoba, men priset på närmare 500 spänn skrämde iväg mig. Olja för ett halvt tusen!?

Även så har jag spelat en del Dota 2. Det är ett förbaskat roligt spel! När jag inte spelat Dota, har jag spelat Skyrim... eller frågesport. Försöker att sova ut om morgnarna och tar det så där allmänt lugnt, precis som man bör göra på jullovet. Snart ska jag börja fixa och dona inför lajvet senare i januari, särskilt måste jag fixa balutstyrseln..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar