Followers

torsdag 5 december 2013

Tikei

Då jag har varit missnöjd med min hy och smink på senaste tiden, kände jag för att testa något nytt. Av en slump trillade jag in på tikei.se, ett företag som säljer ett särskilt sorts mineralsmink. Jag beställde hem ett provkit som lär komma i morgon eller på måndag. För endast 149 fick man tio stycken prover (valfria) samt en liten applikationsborste för foundationen. Otroligt bra! De hade också ett härligt utbud i nyanserna på foundationen, så vi får se om jag hittar den "perfekta" nu.

Tidigare har jag använt MaxFactor Flawless "3 in 1" i färgen "light ivory". Då jag snarare än neutral än kall i undertonen, tror jag att Tikeis undertoner kommer att ligga bättre till. De har både varma, kalla, neutrala med varm underton och neutrala med kall underton, sedan tio ljushetsgrader på detta. Valde prover lite från alla möjliga kategorier, har jag tur passar någon perfekt.

Hade tänkt recensera dem så gott jag nu kan sen när jag får chansen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar