Followers

fredag 6 december 2013

Härligt

Ni vet när man blir så där mätt, att det känns som om man inte behöver äta igen på ett par år? Så känner jag nu! Men det är en ljuvlig känsla efter en lång skolvecka. Sitter nu och försöker att koppla av med en kopp kaffe och pepparkaksdeg. Det är däremot väldigt svårt. När jag var varit igång, intensiv, så tar det tid för mig innan jag verkligen kan slappna av. Känner mig uppe i varv och skulle kunna städa hela huset! Blö. Mamma och pappa blir trötta och orkar knappt se på min energi, då jag blir piggare.

Middagen var bäst. Jag gjorde den! Kanske därför den var bäst? Håhå. Var i alla fall en skaldjurssoppa! På grädde, musslor, torsk, räkor, tomatjuice, hummerfond, basilika och lite annat. Till det, en vitlökstopping (turkisk yoghurt, majonnäs, vitlök) och bröd. Så god mat äter vi när jag får makten!

Nu ska jag sjunka in i min fanfiction och ta tillvara på skolveckans sista energi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar