Followers

tisdag 17 december 2013

Det är roligt

Vad var det senaste du sa högt? -  Hej!
Vad vill du göra i framtiden? - Driva eget företag av något slag.
Vad skulle du aldrig kunna göra? –
Vad är du rädd för just nu? – Ingenting, om jag ska vara ärlig. Just nu är jag inte rädd, men jag är rädd när jag åker bil eller flyger..
Favoritsnacksen till fredagsmyset? – Lösviktsgodis!
Den bästa filmen du någonsin sett – Har ingen sådan. Är mera en bokperson. Eller serier.. åh, Game of Thrones!
Är du en känslig person? – Mnja... rätt så. Men det beror på vad det gäller.
Vem skulle du vilja ha bättre kontakt med? – Finns många! Avstånd, avstånd..
Den finaste komplimangen du kan tänka dig? – "Du är så smart" ;)
Vem vill du aldrig förlora? – Ingen som står mig nära
Har du varit kär på riktigt? – Nä, skulle jag inte säga att jag har varit.
Vad gillar du att göra? – Sjunga, spela piano, laga mat, läsa och skriva.
En musikgenre du inte står ut med? - Rap/hiphop
En filmgenre du hatar? - Är inte mycket för skräck, men det går.
Vad står det i ditt senaste skickade sms? -"Alla måste vara det, så ja x)" från min bästa Amy. <3
Har du instagram?- Yes, TuaEsmerald heter jag.
Vem kramade du senast? - Vet inte
Vilken artist/band lyssnar du mest på för tillfället? Julsånger, lyssnar jag på mest! Av olika band och artister. Sen mig själv såklart!
Senaste komplimangen du fick? – Kommer faktiskt inte ihåg xD
Din naturliga hårfärg? – Möörkblond/råttfärgat/cendre
Vilken hårfärg har du nu? – Vinrött
Sminkar du dig varje dag? - Så gott som alltid, på veckodagar. På helgerna ibland inte.
Något du älskar: Livet!
Är du en kreativ person? - Det skulle jag nog säga, ja.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar