Followers

torsdag 7 november 2013

7/11/2013

Har precis ätit lunch (stort pitabröd fyllt med grillad kyckling, ris och currysås. Glögg, pepparkakor, satsumas och kaffe till efterrätt) efter att ha skrivit ett matteprov. Det gick nog skapligt i alla fall!

Det är en lite rolig dag idag. Sjunde november tvåtusentretton. 7. 11. 13. Alla är mina turnummer och dessutom primtal! Sju är och har alltid varit mitt turnummer.. Håhå. Idag händer även en annan otroligt rolig sak; min dator kommer! WIIIIHO på det. Ska hämta ut den efter skolan. Sitter och uppdaterar mitt kollinummer som en tok, senast var den i Östersund igår kväll... Ska hitta på ett bra namn till datorn också men jag räknar med att det kommer komma naturligt när jag väl har den i min ägo :')

Nu ska jag göra i ordning mig för en muntlig redovisning. Whih.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar