Followers

torsdag 18 juli 2013

Kaffefördriv

Vilken tid gick du upp idag? 10.37
Vad var det första du sa i morse? Jaaa!?!? 
Vad åt du till frukost? Vaniljte med mjölk, yoghurt med kanel och socker, tunnbrödmacka med skinka och senap
Vem kramade du senast? Hm.. Johanna tror jag
Vad ska du göra efter skolan? Plugga vidare antar jag, men först några jobb-år! 
Säger du ”kex” eller ”chex”? Kex
Vad tycker du om Grynet? Tyckte om henne med sitt "ta ingen skit" eller vad det nu var..

Vad längtar du till/efter? JUUUULAFTON
Var du på festival i somras? Nope
Favoritgodis? Marabou lakritschoklad... eller lösviktsgodis, typ rabarberbitar
Hur ofta använder du parfym? Så gott som varje dag
Hur ofta tvättar du håret? Beror på, skola varannan dag nu typ var tredje
Vad tycker du om ditt utseende? Blandat
Hur många Anna känner du? Över fyra i alla fall

Kan du spela fotboll? Mnjae
Åka bräda? Uhm, nä
Har du en snygg jacka? En kappa snarare 
Är du blyg? Ibland, ibland inte
Hur bor du? I ett stoooooooort mysigt (men kallt) hus 
Gillar du apelsiner? JA

Berätta något ingen vet om dig? Jag har ett "hål" i benet!
Vad tycker du om ”The Sounds”? Vad är det
Hur många gosedjur har du på ditt rum? Inget tror jag
Varför fyller du i detta? Dricker kaffe och väntar på att syrran ska göra klart en spellista så att vi kan rensa garderoben till bra musik..
Vad drack du senast? Dricker ju kaffe med skummad mjölk precis NU 

Hur ofta äter du godis? Räknas choklad? Så gott som varje dag i så fall, om det finns hemma!
Hur många sms skickar du om dagen? Typ 1-3 st, kostar 19 öre varje sms för mig... 
Vad tror du folk som känner dig ytligt tror om dig? Usch vad ful 
Vad heter dina syskon? Moa, Lina, Erik, Anna, Torkel och Tova 
Vad heter din mormor och morfar? Mormor hette Göta, morfar Helge
Vad heter dina husdjur? Kaninchen
Vilka kanaler har du hemma? Ingen aaaaning. 

Hur kommer du bo till våren? På samma sätt som nu - med mamma och pappa och ibland syster, hemma i stora vita huset
Vem hade du senast en dispyt med? Sånt sysslar jag typ inte med 
Vad har du dåligt samvete för? Att jag inte kan hålla ordning på mitt rum
Hur ska din pojk/flickvän vara? Smart! Rolig, snäll och busig. 
Har du svimmat någon gång? Många gånger 
Har du körkort? Nope
När köpte/kommer du köpa din första bil? När jag får råd och behov av det
Hur gammal vill du vara när/om du får barn? Vet inte, tänker skaffa det när jag har ett stadigare liv och känner att det är dags helt enkelt. Troligtvis inte innan 25
Hur känner du dig just nu? Opepp på att städa
Vad tänker du på just nu? Choklad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar