Followers

onsdag 26 september 2012

Resultat "Middag ute"


Hur ofta äter du middag ute?

Då och då, oftast under resor
(42%)
Ett par gånger om året
(17%)
1-3 gånger i månaden
(17%)
Bara när jag reser
(8%)
Någon gång om året, högst
(6%)
3-4 gånger i veckan
(4%)
1-2 gånger i veckan
(2%)
Aldrig
(2%)
Varje dag
(0%)
Röster: 47


Jag ordnade resultatet i storleksordning. Som ni ser, så är det vanligast att man äter ute då och då och det oftast under resor. Nästan hälften av de som svarade, svarade så. Jag själv tog faktiskt också det alternativet. Att "varje dag" kom sist är nog inte så konstigt.. Vi vore nog alla ruinerade om det vore så! 

Nu försöker jag fundera ut vad för fråga jag ska ha i nästa omröstning.. Hm...
Ska svara senare ikväll på några kommentarer jag fått på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar