Followers

måndag 7 maj 2012

Projekt Bloggerska: Middag

Åt en såååå god middag! Potatis-och purjolökssoppa, sen ett par knäckebröd med fuskjulskinka och senap till det. Tyvärr var jag så inne i mitt ätande, att jag helt glömde ta bild! Aja, ni vet nog hur en sådan soppa och hur en sådan macka ser ut antar jag..

Innan maten hann jag både spela The sims 3 en hel del och göra lite matte. Nu blir det kaffe på maten och sen ska jag dela med mig av min otroligt (icke) intressanta kväll! Hoppas ni har det bra där ute.

Några bloggtips och bloggar jag läser;
www.soelas.se
www.frukostera.blogg.se
www.thisonesforyouana.blogg.se
www.endagens.wordpress.com (en av mina systrars. Rekommenderas starkt! :D)
www.fighted.blogg.se (håhå, ironoin! Det är min gamla blogg :P))

 Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och äta en chokladbit. Mums!



1 kommentar:

  1. Hmm. Läste din andra blogg lite.
    Är du helt frisk nu, eller asså blir man någon gång *helt* frisk?
    Funderar på att sluta äta. Missförstå mig rätt. Det är väl bara att börja igen sen, eller hur?

    SvaraRadera