Followers

måndag 5 mars 2012

Random lista

vänskap

vad heter din bästavän?- Jag gillar inte att säga att någon av mina vänner är bättre än andra :P
vem var du senast med?- Hm.. Alla på skolan!
vem ringer du när du är riktigt ledsen?- Jag ringer ingen, när jag är riktigt ledsen. Brukar vara svårt att prata då..
har du förlorat en vän under 2011?-  Beror på vad som menas med att förlora!
är du med någon just nu, isåfall vem?- Med datorn <3
vem är din bästa killkompis?- Jag har ingen. hahahh
vem utav dina kompisar vill du träffa just nu?- Alla som bor långt bort :( Ida, Amy...
vem snackade du senast i telefon med?- Hhm. Syster tror jag!
vem fick du senast sms av?- Jenny :D
kärlek
är du kär?- Njäe
har du kille?- Neej
vad hette din första kille?- Aldrig haft!
hur många gånger har du varit kär?- Det vet jag faktiskt inte.
har du sagt att du älskat någon, fast inte menat det?- Nä
älskar du någon just nu?- Ja!
har du gråtit över någon du inte kunnat få?- Nä, varför spilla tårar på det som ändå inte går att få?
har en kille sagt face2face att han älskar dig?- Eh. Nej.
mobil
vem ringde du senast?- Pappa!
vem ringde dig senast?- Min syster Moa
vad har du för mobil?- HTC Desire
vilken färg?- Svart!
hur många kontakter har du?- Rätt så många..
familjen
hur många är ni i din familj?- Vad räknas som familj? Är det syskon + föräldrar blir det 8, mig inte inräknat.. Är det syskonbarn också blir det 20 eller så O.O
vad heter dina syskon?- Moa, Tova, Lina, Anna, Erik och Torkel
är du mittenbarn, minsta barnet, eller äldsta?- Yngsta, heter det. Jag är minst för den delen också, men jag antar det är åldern de menar och inte storleken..
annat
vad ska du göra imorgon?- Försöka räkna logaritmer, men troligtvis lär jag sluta vid kameran..
vad har du på dig just nu?- Svarta jeans, en långärmad tröja och en munkjacka för värmens skull :D
har du kul just nu?- Jadå, jag njuter som bara den av mitt lov.
vad ska du göra nu?-Fundera ut något att äta till kvällsfika! Kanske något med ananas i ugnen? Varm fruktsallad.. Hhm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar