Followers

lördag 17 mars 2012

Matkoma

Hahha åh, det var otroligt länge sedan jag ätit så här mycket!

Förrätt:
Kräftsoppa med kräftor, kräftost och lax
Olivbröd, fetaostbröd och vitlöksbröd

Varmrätt:
Sushi

Efterrätt:
Kladdkaka med glass och kaffe med vispgrädde

Omnom! Vi var helt enkelt några i min klass och ett par till som gick ihop hos en vän och lagade all mat. Brödet hade jag dock gjort hemma strax innan. Vill lova att det blev många skratt och mycket god mat! Vet inte hur jag fick plats med allt. Men gott- det var det!



Vet att ljuset är väldigt dåligt, men den var överexponerad redan i början så jag var tvungen att redigera kontrasten för att bilden inte skulle bli alldeles dimmig D: Mmm, kolsyrad måltidsdryck (päron) var faktiskt riktigt gott :)











Kladdkakan försvann fort..


Varför är det så att nästan ingen vill ha sista biten? Hm..

1 kommentar: