Followers

tisdag 7 februari 2012

Adjö BUP

Lååång dag idag! Har hunnit med en hel del. Gått på lektioner, skrivit nationella i matte och åkt tio mil fram och tillbaka för att åka till BUP för vägning och så. Jag tror minsann att de är lite paffa. Sa att det ofta tar betydligt längre tid att ta sig upp. Dagens träff blev lite som ett tack och adjö. Vi ska inte komma tillbaka, om det inte vänder nedåt! Vilket det inte ska göra helt enkelt. Härligt att gå ut ifrån de där förbannade dörrarna för förhoppningsvis sista gången. Puh.

Sen hann jag gå lite på "storstan" också! Köpte en färgbomb och ett alldeles midnattsblått, svagt skimrande nagellack. Är redan förälskad i den. Hihi. Ska måla på den alldeles snart!
Nagellack kommer att krascha min ekonomi, för jag har jättesvårt att lämna ett snyggt nagellack bara så där. Tänk om den utgår innan jag får chansen att köpa den! Alltså går jag oftast iväg från affärer med ett nagellack i väskan. För säkerhets skull liksom.

Borde kanske göra lite kognitiv beteendeterapi med mig själv där. Lämna ett fint nagellack på hyllan.  Haha :(

2 kommentarer:

  1. Grattis grattis grattis fina du!!! Åh jag är så stolt över dig <3

    SvaraRadera
  2. Fan va skönt att slippa gå på BUP i fortsättningen :) Grattis!! Du är så jävla bra, vet du det? Älskar din blogg :) Din energi och positivism smittar av sig.
    Stor kram

    SvaraRadera