Followers

tisdag 13 december 2011

-Äta bör man annars dör man-

Fortimel multi fibre vanilj.. Hade den lite i frysen innan så var lätt fryst.

Som den var kändes den lite tråkig. I med lite kakao! Mera uthärdlig.

Lite kaffe kanske? Ännu bättre! Nu är den till och med god.

Slut. Tog flera pauser under tiden. Gick omkring, smälte det lite. men jag åt den. Ah.. 47 till står nere i matkällaren.

Stort tack till alla fina kommentarer! I morgon när jag får tid efter skolan lovar jag att svara på dem :) Nu ska jag försöka sova, för jag ska skriva nationella proven i matematik 1c hela dagen i morgon...  En näringsdryck blir det mellan frukost och lunch. Då hade jag tänkt ta choklad.. Sen blir det en vid tretiden. Då testar jag jordgubb. Sen har jag smakat på alla! Utvärdering kommer, helt klart.

1 kommentar:

  1. Vanilj har jag kört på ett tag nu men har precis gått över lite till choklad - det är dem två som är mest okej enligt mig. Jordgubben kommer sist utav dem tre, men en som verkligen är helt odrickbar är banan. Den får jag inte i mig.
    Sen har jag druckit Yoghurt Style också, som är lite mer åt hållet med en drickyoghurt. Där har jag testat citron-/vanilj, persika-apelsin och hallon. Persika-/apelsin har jag för mig var bäst utav dem.

    Det finns tydligen någon kaffesmak på de som är kompakta (= samma näring, mindre volym). Den vill jag testa, om de nu ändå ska ner.


    Tips:
    -Drick dem kalla, från kylen och ev. frysen en stund
    -Frys till glass (som jag skrev förut)
    -Ha isbitar i
    -Om du vill få dem som en milkshake: Försök få in så mycket luft som möjligt när du skakar dem och skaka då riktigt länge. Jag brukar i så fall ta av det lilla folie-locket som sitter inuti, dricka några klunkar och skaka med plastlocket på igen. Helst ska den vara liiite frusen.

    Haha, lite skumt att ha såna här idéer egentligen, men vad gör man inte för att göra det lite lättare? Någon gång ska jag krydda med kanel.

    SvaraRadera