Followers

söndag 9 februari 2014

Svar på kommentar "Du är Minoo"

Caroline kommenterade på Note 3:
Hej! Måste bara berätta. Håller på att läsa trilogin cirkeln, eld och nyckeln just nu, kanske har läst de böckerna? Kan inte tå för de men hon Minoo i böckerna ser jag som dig. Skit konstigt. Men ah du är hon. Haha 😊 

Svar: Hej! Hahha, jo, jag har faktiskt läst första boken och börjat på den andra :) Kände igen mig ruskigt mycket i hur Minoo var, så det är inte så konstigt att du associerar mig med henne! Hon är lite som jag, särskilt liknar hon hur jag var under högstadiet. Jag är dock fortfarande mycket som henne. Roligt att du uppmärksammade det! :D Hihi. Hoppas att du haft en trevlig helg och får en underbar vecka!

Förresten.. blir serien bättre? Jag gillade första, men har lite svårt att få lusten att läsa vidare...

2 kommentarer:

  1. Jag läste precis ut den trilogin härom veckan! Ärligt talat så fastnade jag inte för böckerna sådär jätte mycket från första början .. Men jag fick både cirkeln och eld i födelsedagspresent och efter att jag läst ut dem så kände jag mig nästan tvungen att läsa ut den sista, nyckeln! Dem blir iallafall inte sämre efter den första :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att serien blev bättre och bättre för varje bok. Tyckte verkligen om sista! Så jag skulle definitivt rekommendera dig att läsa vidare :)

    SvaraRadera