Followers

onsdag 12 februari 2014

Och så

Det går liksom dagar såååå fort numera. Inte bra. Men, jag är glad ändå! Fick veta vilket betyg i matematik 4 jag skulle få idag och det var en sån lättnad så det är inte klokt! Grymt nöjd.

Jag fick min mobil igår. Är redan KÄR i den. Älskar alla funktioner och hur den är, ser ut, känns... tja, den är bäst, helt enkelt. Ska döpa den så snart jag kan, men inget namn har kommit bara så där, pang poff.. Min dator heter Spencer. :D

Jag har alltid idétorka gällande bloggen numera, så alla förslag och frågor får gärna kommenteras! Hjälp en stackars Tua till lite inspiration :P

Istället för lite kloka ord får ni en frukostbild. Havregrynsgröt med äppelmos, lingonsylt och mjölk!


1 kommentar:

  1. Saknar dig och dittt bloggande, men vet inte vad jag tycker du ska blogga om, blir bara glad av att läsa dina inlägg haha :) Du skulle kunna lägga upp mer bilder från din vardag!
    Hur är det med dig annars? Med mig är de piss, varit på behandlingen 2 veckor och bara gått ner i vikt.. De två värsta veckorna i mitt liv helt klart… :( Saknar dig och saknar ditt TE!!! Puss och kram underbara Tua! <3

    SvaraRadera