Followers

måndag 17 februari 2014

Mina svar

Roligt att ni gillade listan! :) Ska skapa flera listor i framtiden, sånt är ju så roligt!

Rött nagellack / Svart nagellack  -Rött är mera klassiskt, men jag använder svart nagellack ibland också då variation förnöjer :)

Te / Kaffe

Havregrynsgröt / Risgrynsgröt  - Risgrynsgröt är godast, men jag äter helst havregrynsgröt på morgonen :)

Pannkakor / Våfflor - Våfflor är godast, om det inte är bananpannkakor vill säga! Bananpannkakor med blåbär och massor av sirap klår ALLT. 

Bibliotek / Café     - Men jag gillar bibliotek mycket också! 

Kolsyrat vatten / Vanligt vatten

Matematik / Historia  - Dock gillar jag typ historia lika mycket.. svårt val där. Men jag väljer nog matematik ändå!

Silversmycken / Guldsmycken

Läppstift / Läppglans

Skumtomtar / Geléhjärtan

Lösviktsgodis / Chips

Android / IOS (Apples operativsystem)

Müsli / Flingor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar