Followers

tisdag 31 december 2013

2013

Om tio timmar är det 2014. Detta år har varit.. blandat. Mycket lycka, mycket svårigheter.
För mig har 2013 varit året då jag:


  • Sjöng och spelade piano otroligt mycket, säkert i snitt en timme varje dag.
  • Tryckte undan ätstörningen, för vad jag hoppas på sista gången
  • Blev normalviktig
  • Köpte en stationär dator
  • Kollade på Gossip Girl
  • Upptäckte Dota 2
  • Blev myndig
  • Började sista året på gymnasiet
  • Fick en andra gradens brännskada
  • Ringde 112 för första gången
  • Skrev massor av fan fiction
  • Intresserade mig ännu mera för kläder/mode/smink
  • Började läsa deckare och uppskattade dem
  • Drack oräkneliga koppar kaffe och åt oräkneliga chokladkakor
  • Började köpa kläder via internet
  • Åt yoghurt i mängder
  • Fick en allergisk reaktion på mina linser och var tvungen att vara utan i en månad

Det var de jag kunde komma på just nu.

Önskar er alla ett goooott nytt år! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar