Followers

tisdag 12 november 2013

Svar på kommentar: Andra bloggar

linnéa har kommenterat inlägget "Fanfiction + Tom + Hermione":

Hej! Tycker verkligen om att läsa din blogg och jag undrar om du har tips på fler bloggare som tar upp just det där med att bli frisk från sin ätstörning? Kram!

Svar: Vad roligt att hör att du gillar den! Ja nog finns det rätt många som bloggar om att bli frisk från en ätstörning, även om det går rätt trögt för många (jag skulle våga påstå att jag hållit på i två år och äntligen börjar bli frisk på allvar).

Vi har Soelas som bloggat bra länge om att bli frisk från sin ätstörning och som kommit otroligt långt i arbetet dit. Och Vonskareng som gång på gång inspirerar med sina smaskiga bilder (ja, de ser då helt enkelt delikata ut)och Vintervindar vars blogg är en salig blandning från bilder, listor, små inlägg om vardagen och om ätstörningar. Vägen upp gillar liksom jag frukostmat och hennes bilder är helt enkelt grymma. Hennes blogg är aldrig trist med en blandning av bilder, pyssel, mat och tankar. Cicci skriver om allt mellan himmel och jord och skriver inte så jättemycket om just ätstörningar, men hennes blogg är väldigt inspirerande och läsvärd ändå!
Fredrica  pysslar och skriver trevliga och mycket tänkvärda inlägg.  Så, det var några av de jag brukar läsa! Sen finns det en himla massa flera också...


1 kommentar: