Followers

lördag 9 november 2013

Mjukglass i november

Det är vitt ute. Det är vitt ute. Det är vitt ute! JAAAAA! Så känner jag. Jaaaaaaa! Tycker dock att dagarna går på tok för långsamt för min smak - men veckorna, de går ändå fort. Sitter nu  och dricker på lördagsmorgonkaffet och njuter av att inte gå till skolan idag, inte ha några tider att passa. Det gör mig lugn! När jag inte har tider att passa, finns det inget att stressa till, så jag stressar inte.

Jo. Ska kanske äta mjukglass idag! Konstigt va? Syrran sa nämligen igår att OK fortfarande säljer mjukglass och eftersom samma syster tog körkortet i förrgår (grattis :D) så passar det ju finfint att hon kör mig dit. Håhå.

Älskar windows 8 förresten.

2 kommentarer:

  1. Åh du är en så himla stor inspirationskälla för mig varje dag,
    Det är förresten aldrig fel att äta mjukglass vilken tid på året det än är,
    Det är ju så fruktansvärt gott - önskar att jag varit lite starkare och vågat äta
    det men den tiden kommer, fortsätt vara så awesome som du är - okej? Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Åh, vad glad jag blir att höra att jag kan inspirera! :)
    Nog ska du minsann våga det! Kanske är läskigt först, men just därför man ska göra sånt. Varje gång man går emot det där extremt jobbiga, varje gång blir det enklare. Jag hade i alla fall så att den tiden inte kom - jag var tvungen att trotsa tiden och göra det även om jag inte kände mig redo. Stå på dig och våga trotsa ätstörningen!
    Tusen kramar! :)

    SvaraRadera