Followers

tisdag 26 november 2013

Konstant

Jag har numera ett konstant sug efter kyckling. Haft det i någon vecka. Ätit det två gånger, suget är INTE tillfredsställt. Föreslog kyckling till middag idag, mamma var less, det blev lutfisk. MAMMA jag vill ha grillad kyckling! Jag kräver det! Och pasta! Pasta och grillad kyckling, i morgon därmed basta. Jag kokar pastan, ni köper kycklingen. Sen gör jag en god sås till. Perfekt! Då säger vi så!!!

Majs också.

Ja, tack.

Och sötsur sås.

JA TACK!

1 kommentar:

  1. Åh Tua, välkommen till min värld. KYCKLING <3 <3 <3 Färdiggrillad direkt från affären. Eller fileer, med ris och currysås. Eller stekt, med pasta och sås. eller Kycklingspett, med pommes och tzatsiki. Jag ÄLSKAR kyckling.
    Och du. Tack för dina kommentarer. De gjorde hela min dag, varm i magen blev jag.
    Anv namn till bloggen; Linnea
    Lösenord till bloggen; onlyforyou
    Ifall du skulle glömma lixom. <3
    KRAM PÅ DIG! <3 4 dagar till advent..!!!

    SvaraRadera