Followers

måndag 25 november 2013

Julkalender

När det blir första december, på söndag denna vecka, så drar många julkalendrar igång. Den "vanliga" är väl Svt:s julkalender som i år heter "Barna Hedenhös Uppfinner julen". Jag är arton år, men kommer troget att följa den! Har följt den sen jag var otroligt liten, men tror att jag missat ett år. Håkan Bråkan hette den som jag missade..  Parallellt med den nya julkalendern tänker jag se om min favorit Mysteriet på Greveholm från 1996. Det brukar jag typ alltid göra!

Här på bloggen hade jag tänkt försöka ha en egen liten julkalender - med jultema! Såklart. Jag hade tänkt i varje inlägg posta mysiga julbilder, varvat med jul-inspirerade outfits. Har samlat julkläder sen i augusti! Det blir rooooligt. Sen kanske lite små mysiga julfilmar också, i stil med den jag postade i lördags :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar