Followers

tisdag 26 november 2013

Dagarna de går och går..

Och så har det helt plötsligt blivit tisdag. Tisdagen kom från ingenstans (ah, det var väl fredag nyss?) och bara blev. Men härligt! Har nu gjort och skickat in en hel del skolarbete. Har nu denna vecka bara kvar en redovisning (idag, psykologi) samt matteprov på torsdag. Det är så skönt att inte ha tusen akuta grejer att göra längre. Då kan jag slappna av lite mera inombords. Nog för att jag har skolarbete att göra, men inget som skriker "ta itu med mig nu". :D

Tisdagar är härliga. Då har jag sovmorgon till 09.55 och det gör verkligen att jag kan varva ned en aning på morgonen i alla fall. Annars är jag som ett yrväder när det gäller tid. Jag är en tidspessimist och det är ofta störande... mest för min omgivning. Och mest hemma. I skolan går det ganska lugnt ändå, det är nära till lektionssalarna. Men när jag är hemma på lunchen känns det alltid som om min puls går i 180. Blö. Måste ANDAS!

Nä. Nu ska jag äta frukost (och kanske en lussekatt eller två håhåhå) och sedan klä på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar