Followers

onsdag 20 november 2013

Annan frisyr

Idaaaag har jag haft någonting som jag inte haft på över fem år.. Jag satte upp min lugg! Det kändes sååå konstigt först. Det enda jag kunde se i spegeln var panna panna panna panna. Så här nu när hela dagen gått (nästan) så kan jag säga.. jag trivs riktigt bra utan lugg. Det har varit så härligt, så luftigt liksom! Jag gillar lugg. Ja. Men det ÄR kul med variation.

Det är tyvärr för dåligt ljus nu för att ta en bild, men ni ska få se hur jag ser ut utan lugg så snart jag är hemma och det är dagsljus. Solen går ju inte upp förrän 08.39 och ner vid 14.46.. Jag brukar gå till skolan vid 08.00 och komma hem vid 15.30 så då kan ni ju räkna ut hur mörkt det blir :P Men till helgen kanske! Tihi. Mörker är mysigt.
¨

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar